2019 | szeptember | 20

3 egyszerű trükk, amivel növelheted az ügyfeleid elégedettségét

Írta: Fodor-Csuti Renáta
ügyfélelégedettség

A stabil vendégkör kiépítéséhez és megtartásához valóban fontos, hogy milyen végeredményt adsz ki a kezeid közül, azonban a sikered nem csak ezen múlik! 3 egyszerű trükköt osztunk most meg veled, mely nem jár plusz költséggel, viszont elengedhetetlenek a sikeredhez.

 

1. Ne késs, hiszen az idő mindkettőtök számára pénz!

Próbálj meg odafigyelni az időbeosztásodra. Ha egy vendéggel megcsúszol, csak kapkodás árán tudod behozni majd az elvesztett perceket, az pedig a minőség rovására mehet. A vendéged lehet megértő, azonban ez nem kötelessége, hiszen fizet a szolgáltatásodért. Tegyél meg mindent azért, hogy ne kelljen várakoznia!

Összeírtunk pár javaslatot, hogy mire figyelj az időd beosztásakor:

 

  1. Egyrészt gondold végig, hogy mennyire vagy gyors. Az első időkben a legtöbben még lassabban és kevésbé magabiztosan dolgoznak, így célszerű neked is több időt kalkulálnod egy vendégre. Ez az elején még frusztráló lehet, azonban csak így tudsz minőségi munkát kiadni a kezeid közül. Ne akard becsapni magadat, mint sok nő nadrágvásárlás során. Érdemesebb bővebbre venni, mint szűkebbre.
  2. Fontos hogy tudd, mit szeretne a vendéged. Kérdezz rá a telefonban, mik az elképzelései. Egy klasszik szett és egy 6D Volume pillasor elkészítése között időben is sok a különbség.
  3. Kalkulálj magadnak szünetet is. A pillastylistok ugyan a koncentrálóképességüket tökélyre fejlesztik az idők során, azonban mindenkinek szüksége van pihenésre és feltöltődésre.
  4. Dolgozz ki szabályzatot a késések kezelésére. Ha te mindenre odafigyeltél, azonban a vendéged késik, könnyen megboríthatja az egész napodat, ami percre pontosan van kiszámolva. Egy bizonyos késésen felül már ne kezdj bele egy új szett megépítésébe vagy töltésébe. Ezzel nem csak saját magadat tiszteled meg, hanem az utána következő vendéget  is. 

 

2. Legyél figyelmes!

Jegyezd meg és szólítsd nevén, már az első alkalommal! Ha beszélgettek, jegyezz meg (ha sok vendéged van, akár írd fel magadnak!) egy fontos információt, melyre a legközelebbi találkozás alkalmával vissza tudsz kérdezni. 

Például; “Múltkor említetted, hogy mentek nyaralni. Hogy érezted magad?” Éreztesd vele, hogy nem csak egy vendég a sok közül. Apróságnak tűnik, de biztosan te is tudod, hogy (elcsépelt ugyan, de) mai rohanó világunkban a kedvesség és a figyelmesség már inkább meglepő, mintsem természetes. A vendéged a pillaépítésért fizet, azonban hálás lesz majd az odafigyelésedért és szívesebben ajánl majd másoknak is.

Egy dologra azonban vigyázz! Sose ess túlzásokba. Ugyan a szépségiparban dolgozókról elterjedt mondás, hogy „A jó szakember nem csak a vendég arcát és testét, de a lelkét is ápolja.”, azonban mindig mérd fel, hogy a vendéged szeretne-e beszélgetni veled, vagy inkább a pihenésre szánná az idejét.

 

3. Biztosítsd arról, hogy jó kezekben van!

Amikor ezt a bejegyzést olvasod, képzeld el magadat felhasználóként, aki épp egy olyan szakembert keres, aki megépíti számára álmai pillasorát. Mi az első, amit teszel ennek érdekében? 

Igen, pontosan: keresgélni kezdesz az interneten. Mint minden mást, a pillaépítést is már sokan az interneten tanulják, vagy ami még ennél is rosszabb; nem tanulják sehol. Ennek az eredménye az a számtalan kép, amelyen elfertőződött, kihullott, pár nap alatt lepotyogott pillákat láthatunk. Ezek után természetes az a fajta bizalmatlanság, amellyel beülsz egy számodra ismeretlen szakember székébe, igaz? 

Emiatt is született meg számodra ez a „trükk”, hogy ha biztosítod vendégedet a szakmaiságodról, már az első találkozás alkalmával nyugodtan fogja végig feküdni az applikálás folyamatát. A hozzáértésed miatt biztonságban érzi majd magát a kezeid között és legközelebb is örömmel választ majd téged.

 

Lássuk, miket tehetsz ez ügyben? 

  1. Ha első alkalommal jelentkezik be hozzád, lásd el őt pillaépítés előtti tanácsokkal. Mire figyeljen oda, mit tegyen/ne tegyen az építést megelőzően.
  2. A végzettségedről és a továbbképzéseidről szóló okleveleket jól látható helyre tedd ki a szalonba! Hidd el, nagyon sokat számít. 
  3. Ha első alkalommal építesz neki, az applikálás folyamata alatt tájékoztasd őt minden lépésedről. Mit használsz, mire jó az adott termék.  
  4. Mesélj neki a felhasznált termékek minőségéről!
  5. Lásd el építés utáni tanácsokkal.!

 

+ 1 tipp:

A social felületeidre töltsd fel a munkáidat és tüntesd fel, hogy Best Lashes Professional termékeket használsz; így már akkor megalapozod a bizalmát, mielőtt megtörténik a személyes találkozás!

 

Összefoglalás

Reméljük, hogy érdekesnek és mindenek előtt hasznosnak találtad a tippjeinket. Például ezek azok az apróságok, melyekre sok szakember nem szán időt, azonban rengeteget számíthat a hosszú távú sikereidet tekintve. ☺ 

Szeretnéd megtudni, hogy melyek azok a termékek, amik nem hiányozhatnak egy profi szakember szalonjából? Kattints erre a linkre a további hasznos információkért. 

Kiemelt termékek:

EASY FAN/EXPRESS VOLUME 16 SOROS

SZEMPILLÁS VENDÉGPAPUCS

VENDÉG KONZULTÁCIÓS KÁRTYA / BELEEGYEZŐ NYILATKOZAT

Powered By MemberMouse WooCommerce Plus Integration
Weboldalunk sütiket használ. Miért?
Elfogad