4 tipp és trükk, hogy tökéletes legyen a vállalkozásod Instagram oldala

4 tipp és trükk, hogy tökéletes legyen a vállalkozásod Instagram oldala

Az üzleti életben a közösségi média  - így az Instagram is - kulcsszerepet játszik egy szolgáltatás tudatos értékesítésében, az érdeklődés megteremtésében, és a hűséges, stabil rajongótábor kiépítésében. Azonban az nem jó megoldás, hogy meggondolatlanul posztolsz mindent, mindenhová azt remélve, hogy a követők száma automatikusan növekedni fog. Létre kell hoznod egy esztétikailag tetszetős, informatív és mindenekelőtt egy olyan platformot, ami a közönségben felébreszti a vágyat, hogy igénybe vegyék szolgáltatásod, és majd aktív követőid legyenek! Az egyik legnépszerűbb, leginkább értékesíthető, és legkedveltebb felület a vállalkozások számára az Instagram. Ez egy nagyszerű platform, ahhoz hogy hirdetni tudd szolgáltatásod, mialatt kialakíthatsz egy aktív rajongóbázist. Ezek fényében összeállítottunk 4 tippet és trükköt arra vonatkozóan, hogy tökéletes Instagram feeded legyen, ami majd segíti a vállalkozásod népszerűsítését és maximalizálja annak növekedését.

 

Legyen egy témád!

 

Ez az elsődleges kulcsa a sikeres Instagram oldalnak, és annak, hogy követőket szerezz! Észrevehetted, hogy a népszerű Instagram profilok egységes színsémával rendelkeznek. Ezek a szolgáltatáshoz illeszkedő, következetes posztok összekapcsolják az egész oldalt, ami nemcsak hatékony, de kellemes a szemnek is.

 

Legyen egységes szűrőd!

 

Hogy az Instád esztétikailag is profinak tűnjön, fontos, hogy legyen néhány olyan általad kiválasztott szűrő, amit majd alkalmazol a képeiden. Ne csapongj, válassz ki párat és csak azokat használd! Az olyan alkalmazások, mint a VSCO Cam, a Colourtone és az A Color Story, a gyönyörű szűrők széles választékával kecsegtet, így az életed kicsit könnyeb lehet, hiszen ezekkel az appokkal időt takaríthatsz meg.

 

Ütemezés, ütemezés, ütemezés

 

Több versenytárssal is szembesülni fogsz majd a közösségi médiában, és ez azt jelenti, hogy be kell szállnod a posztolási versenyben. Naponta egyszer vagy kétszer posztolnod kell csúcsidőben, vagyis akkor, amikor a követőid a legaktívabbak. Ezzel a rajongóid továbbra is elkötelezettek leszenek irányodba, a posztjaid pedig a követőid feedjének elején fognak szerepelni. Itt fontos megjegyeznünk, hogy ezt a versenytársaid is tudják, ezért annak érdekében, hogy ne terelődjön el rólad a figyelem, csúcsidőn kívül is érdemes posztolnod! Például: 7:31-kor, 12:01-kor, 16:02-kor, vagy 19:03- kor. Így a posztjaid nagyobb valószínűséggel jelennek meg a konkurencia előtt. Szerencsére már léteznek Instagram ütemezési applikációk, amelyekkel megtervezheted, és előre láthatod, hogyan néznek majd ki a posztjaid.

 

Csak a szolgáltatásod szempontjából releváns képeket posztolj!

 

A sikeres Instagram oldal kulcsa a hitelesség! Szép lehet a különböző életmódképek és termékfotók keveréke, de az irreleváns, nem témába vágó fotók elterelhetik a figyelmet a szolgáltatásodról. Mi például a Best Lashes Professionalnél a szempilla-hosszabbításra összpontosítunk, a szempillák, az eszközök és a szépségápolás releváns fényképeinek posztolásával a márkánk jelenlétét részesítjük előnyben. Ügyelj arra, hogy ne légy egy „őrült posztolórobot”, inkább tartsd szem előtt, hogy miért is szeretnéd posztolni azt a képet! Ez a 4 könnyen követhető és elsajátítható tipp és trükk hatalmas változásokat hoz majd az Instagram oldalad menedzselésében. Jó szórakozást az Instádhoz, de előtte ne felejtsd el csekkolni a miénket: @bestlashespro

Hasonló posztok