Van 5 tuti tippünk, hogyan segíts a vendégednek ellazulni
Abban mindannyian egyetérthetünk, hogy az életünk napi minimum -jó esetben- 12 órányi rohanásból áll.
Egy átlagos nő hétköznapja szólhat a munkájáról, a gyermeknevelésről, a háztartás vezetéséről, vagy mindegyikről, egyidőben.... és itt még nem esett szó a kikapcsolódásról, a feltöltődésről és a magunkra fordított úgynevezett „énidőről” amelybe igyekszünk belesűríteni minden olyan tevékenységet, amely a komfortérzetünket növeli, vagy éppen az aznapi túlélésünket szolgálja.
A szempilla és/vagy szemöldök stylistnál eltöltött idő tökéletesen alkalmas arra, hogy vendégünk kiszakadjon ebből a hajszából, hogy ne csak a végeredménnyel szerezzünk örömet számára, hanem a nálunk eltöltött idővel is.
Íme 5 tipp, amivel te is hozzájárulhatsz vendéged kikapcsolódásához.
1) Biztosítsd számára a kényelmet
Egy szépségszalonban kiemelten fontos a az ágytakaró, egy kényelmes nyakpárna, váltópapucs és a megfelelő kialakítású kezelőágy megléte. Minden vendég igénye más és más, így érdemes felhívnod a figyelmét a takaró vagy akár a papucs használatának lehetőségére.
2) A kevesebb csevely néha több
Igen, sokan imádunk beszélgetni a vendégeinkkel, azonban egy kicsit kevesebb lelkesedéssel lehetővé tesszük számukra (és a magunk részére is) a tényleges feltöltődést és a kikapcsolódást.
Amennyiben ők kezdeményeznek, természetesen álljunk rendelkezésre, azonban ne érezzük kényelmetlennek akár már az első alkalommal megemlíteni, hogy a nálunk eltöltött idő róluk szól. Ha csendre vágynak, relaxáljanak bátran és élvezzék a magukra fordított időt.
3) Beszélj a koffeinről!
Érdemes arról is említést tenned a vendégeidnek, hogy ugyan mindannyian szeretjük a kávét, a teát, vagy éppen a szénsavas, koffeint tartalmazó italokat, de ezeket már nem érdemes a találkozásotok előtt 2 órával fogyasztaniuk, ugyanis a koffein élénkítő hatása meggátolhatja a kikapcsolódást.
4) Halkítsd le a telefonodat!
Ha csak rövid időre is, de ritkán tesszük le a telefonunkat. A social média felületi értesítő üzenetek percenként pittyegnek és záporoznak az üzenetek is. Ezek a hangok nagyon zavarók tudnak lenni, és nem csak akkor, ha a vendéged erre riad fel.
A „ne zavarj” vagy néma funkció beállításával nem maradsz le semmiről, azonban mindketten arra tudtok fókuszálni, ami fontos a számotokra.
5) Biztosíts zenét és fülhallgatót!
A zenehallgatás remek módszer a lazításra és a problémák kizárására. Állíts össze egy relaxálásra alkalmas zenéket tartalmazó playlistet és ajánld fel vendégeidnek a lehetőséget. Egyszerű, de nagyszerű gesztus.